文詠珊JM被毒打膽變大

Janice Man 文詠珊、盧巧音、林利與導演羅永昌今日到新城宣傳新片《報應》,電影中有不少打鬥場面,JM被毒打被飾演綁匪的林利毒打,又逼吃香爐灰。談到最驚險一幕,JM表示是被林利蒙眼綁手鎖在椅上,再連人帶椅被踢翻,問到有否找替身上陣?

文詠珊苦笑說:「替身只係埋位做示範,跟住就我埋位拍,JM被毒打當時好驚,經過今次我拍乜都唔再怕。」她更笑言在片中只差未被強姦。

Janice Man文詠珊片中JM被毒打

影壇新貴Janice Man(文詠珊)於新片《大追捕》演繹JM被毒打一幕被父親王敏德(Michael)以金屬間尺毒打的情節,完全投入角色的她不慎扭傷了大腿。JM說:「冇諗過Michael用間尺打我係咁痛,但導演周顯揚提我要豁出去演呢場戲,佢有叫我墊pad唔使咁痛,但我堅持要真實性。」

文詠珊坦言拍攝時感害怕,但很享受JM被毒打今次經歷。Michael則謂:「我都好心痛,睇到JM喊到眼都紅晒,我覺得好似打緊自己個女。」

JM被毒打 文詠珊
39 JM被毒打 文詠珊

JM被毒打 文詠珊
41 JM被毒打 文詠珊

JM被毒打 文詠珊
43 JM被毒打 文詠珊

JM被毒打 文詠珊
45 JM被毒打 文詠珊

Hot News 超級熱門新聞焦點 正妹美女圖!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 katharynhamme 的頭像
    katharynhamme

    katharynhamme的部落格

    katharynhamme 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()